środa, 28 maja 2014

Y E S T E R D A Y

Wczorajszy dzień był świetny ! ;)
Ja i inni uczniowie byliśmy w szczecinie. Byliśmy w 2 muzeach - niekoniecznie interesujących xd, na obiedzie, na statku - było super, w teatrze oraz w Galaxy.
Poszliśmy do teatru na ,,Życie to sen" - mimo, że nie do końca go zrozumiałam i tak bardzo mi się podobał ;)
Genialnie było także na statku oraz w Galaxy. Kupiłam sobie koszulkę w Sinsay'u za 19,99 zł !
Oto ona :p





















Wybrałam przypadkowe spodenki :p Chciałam wam pokazać jak wygląda też na mnie ;) Spodobała mi się była też taka sama tylko, że czarna...



















Wolałam jednak białą :> Kupiłam sobie także jogurt mrożony za 12,90 zł. Sam wybierasz sobie jakie mają być płatki musli, owoce i jogurt (mrożony / naturalny) ! Był bardzo pyszny. Szkoda tylko, że nie zrobiłam zdjęcia bo wyglądał bardzo apetycznie :p Wróciliśmy chyba o 23:30. Byłam strasznie zmęczona...

~ e l i z a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz