poniedziałek, 2 czerwca 2014

HOUL

Zawsze tak jest, że w internecie ciuchy i inne rzeczy wyglądają super a w głowie tylko myśli "Wow muszę to mieć!". W realu jest oczywiście inaczej i co na niektórych rzeczach się nieco zawiodłam. No trudno... W pewnym poście wypisałam chyba z 50 ciuchów ! Hah kupiłam tylko 1 z nich i przy okazji coś jeszcze ;) Tak jest nazbierałam pieniądze i stać mnie było na tą listę jednak ciuchy nie spełniały moich oczekiwań no i po prostu to powiem - na żywo wiele z nich wyglądają brzydko :/ Albo materiał nie taki, rozmiaru na mnie już nie było i w w rzeczywistości ciuchy wyglądały o wiele gorzej niż w internecie :)
To na tyle jeżeli chodzi o moją poprzednią listę. Na zakupy wybrałam się do Gorzowa do Nova Parku 01.06. z okazji dnia dziecka ;) Byłam z moją 16-letnią ciocią/przyjaciółką Chudą :D
Przejdźmy już może do zakupów :)

Kolczyki - Sinsay - 12,99 zł
 

                                                                                                                 


Koszulka - Bershka - 13,90 zł + Szorty - Bershka - 49,90 zł
               























Buty sportowe Nike - 189,99 zł



+ 2 sportowe staniki w Pepco. Buty kupiłam w Dębnie i szczerze to nie wiem jak ten sklep się nazywa ponieważ na ogół tam nie chodzę ;) Jestem zadowolona z zakupów zwłaszcza, że zostało mi jeszcze 360 zł. Chciałabym kupić sobie jeszcze jakieś rzeczy + obudowe na telefon :p Następnym razem nie wiem kiedy jadę do Gorzowa czy też do Szczecina ale jeżeli coś kupię to z pewnością zrobię tego typu HOUL. :)
PS. W rzeczywistości te rzeczy wyglądają o wiele lepiej. Piszę to bo tak patrzę na te zdjęcia i sobie myślę, że za dobrze to one nie wyszły :D No nic to tyle, czekajcie na następny post :****

~ e l i z a                  






                     





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz