niedziela, 8 czerwca 2014

II LISTA ZAKUPÓW


Tak ostatnio sobie myślę... Już za kilka dni wakacje... a ja nie mam praktycznie nic !!!
Postanowiłam więc zrobić II już listę jednak to będzie "WAKACYJNA LISTA" . Znajdować
się będą tam typowe wakazyjne ciuchy i rzeczy... A ponieważ zostało mi jeszcze sporo pieniędzy z ostatniech zakupów postanowiłam wydać tą resztę na przedmioty potrzebne w czasie wakacji i nie tylko. Chętnie wam ją pokażę ;)

OKULARY NIEBIESKIE - Sinsay 14,99 zł






OKULARY CZARNO-BIAŁE - Sinsay 19,99 zł

















                   


















STRÓJ KOMPIELOWY - Sinsay 19,98 zł


















TORBA PLAŻOWA - Sinsay 14,99 zł



















JAPONKI - Cropp 29,90 zł



















ETUI ZEBRA - Allegro 12,99 zł


_____________________________________________________________________
RAZEM : 112,85 zł

Pewnie zauważyliście już, że wiele rzeczy, które kupuję są z Sinsay'a. To jeden z moich 7 ulubionych sklepów. Na liście jest też etui i nie powinien należyć do "wakacyjnej listy" no ale cóż :D Kiedy następnym razem pojadę do Gorzowa to kupię te rzeczy, a potem postaram się zrobić HOUL :) Mam w zanadrzu jeszcze 2 przedmioty ale są one drobne i tanie i pomyślałam, że je pominę ale ukażą się pewnie w HOUL'u.

~ e l i z a  ;**






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz